2011. szeptember 23., péntek

Elegancia és meghittség

Ma estére egy különleges hangulatú lakásbelsőt hoztam. Egyrészt, mert nyugalmat, harmóniát, melegséget áraszt, ami jól jön így estefelé. Másrészt azért, mert pompásan megkomponált szobabelsőket láthattok, tele jobbnál-jobb ötletekkel. A leginkább gusztáviánus stílusú francia ház korábban zárda volt, ma is egy kolostor mellett fekszik. Tulajdonosai a régiségvásárokon és bolhapiacokon vett tárgyakkal rendezték be, rendkívül jó érzékkel és páratlan kreativitással. Nem akarom külön fölhívni a figyelmet az ötletekre, fedezzétek föl ti, s ha gondoljátok, írjátok meg kommentben!








Képek forrása

4 megjegyzés:

  1. Jó ötlet a régi ajtó a falon,..én szereztem egy régi ablakkeretet....:)..és a szines csempék a lépcsőn..de azt vagy ilyen elegánsan..vagy nagyon..GAUDI..san kell.....:)másképpen ..HMMM::)

    VálaszTörlés
  2. Hangulata az van! A fények nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  3. Én küldenék képeket a mostani kiállításról de semmi elérhetőséged nincs,az oldalamon van postaláda ha küldesz cimet én küldök fotókat

    VálaszTörlés
  4. faluhelymajor@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés