2011. december 9., péntek

Ekletikus hangulatban

Furcsa egy idő van. Egy olyan lakást mutatok nektek, amely szerintem leképezi a mostani napok időjárását. Kicsit hideg, de melegebb, mint ilyenkor szokásos. Kicsit szélfútta és rideg, mintha a hideg szél koptatta volna. A színei, akár a telet váró csupasz természet, szürke, barna, kopottas... tele gyertyákkal, melyek azonban nincsenek meggyújtva. Várja a hóleplet, várja az ünnep jótékony melegségét hogy életre kelhessen. Különleges egy lakás...






Képek forrása
Van valami, ami megfog ebben a lakásban, ahogy még ebben a "rossz" időben is... talán nem is olyan rossz, csak keresni kell benne a szépet, a különlegeset, a szokatlant. Nem kell kimondani rögtön amit a megszokás diktál, hanem egy figyelő kisgyermek kíváncsiságával szemlélni és várni mi fog ezután következni...   


3 megjegyzés:

  1. Már épp akartam mondani,hogy többszöri megnézés hatására,határozottan észrevehető hogy ez egy "magányos farkasé",egy egyedülálló férfi lakása!És megnéztem a forrást..igazam volt!Én is ezeket a szineket festeném..mégis valahol ott van a szeretetéhség,...a takaró,a bőrfotel melegsége,a konyha melege (brioche az asztalon)...és a világos falak!nekem mond valamit ez a lakás...

    VálaszTörlés
  2. Mind nagyon szép... de lakni nem laknék benne.. nehezen fogalmazom meg miért.. talán túlzottan múzeumos/várkastély hatású .

    De gyönyörűnek gyönyörűséges ! :)

    A hálószoba tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, bár én sem ilyen otthont képzelnék magamnak... de különleges az biztos.

    VálaszTörlés